lördag 11 juni 2011

Vilodag

Inget inlägg igår. Men det var vilodag. 


Dagen var fullspäckad med jobb. Och kvällen bestod av tacomys, fruktsallad och lite mörk choklad.


Har idag varit iväg och tränat ett litet pass för bröst och mage. Hade inte ngn som helst lust att gå dit idag. Men ibland får man bara ta sig dit ändå. 
Och jag kände mig svag. 
Men när jag tänker efter så var det nog inte ett så dåligt pass ändå. Har för höga krav på mig själv varenda gång helt enkelt.


Nu ska här fixas lite lunch. För sen tar jag med mig mina 3 stora barn och drar till Liseberg. Och jag tänker inte gå hem därifrån förrän jag åkt atmosfear. ;)


Så ha en bra Lördag


Tjingeling



3 kommentarer:

  1. Det gäller att inte ha för höga krav på dig själv för då kan det knyta sig. Tycker det var kanonbra av dig att gå till gymmet fast det "tog emot". Tummen upp för dig!

    Ha en fin lördagskväll Petra med familjen din!

    SvaraRadera
  2. Skitt-Pom-Fritt!! - hoppas det gick bra med (/i;) Atmosfär`n och att du hade kul:)

    SvaraRadera
  3. Petra - Ska försöka tänka på det. Tack :)
    Ha en bra kväll du med :)

    SvaraRadera