söndag 12 juni 2011

Liseberg

Igår hade jag en underbar dag med mina 3 äldsta barn. Vi åkte till Liseberg. Och även jag hade åkband.


Försökte få med mig Victor till kanonen men han ångrade sig så jag fick åka ensam. Jisses vad härlig den är. Kittlar gött i kistan ;)


Jag skrev igår att jag inte skulle åka hem om jag inte hade åkt den nya. Atmosfear. Gjorde jag det?


Självklart gjorde jag det. Eller självklart var det inte kan jag lova för jag höll på att vela ända in i det sista. Sen när jag väl satt fast i stolen så hann jag tänka väldigt mkt och undrade vad fan jag höll på med. Och längst där uppe så slog hjärtat så hårt att tröjan lyftes typ.


Men sen när det väl släppte och for ner så var det ju inte så farligt som jag hade föreställt mig.


Och när jag kom ut därifrån så hade barnen varit och spelat på chokladhjul och vunnit 2 chokladkakor.



I väntan på 3D film



I väntan på Lisebergsbanan


Ellen i kön till Balder


Ja det var en härlig dag, med perfekt väder och lagom med folk





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar