torsdag 9 juni 2011

69:an

Ho ho ja jaaa!


Tredje natten med dålig sömn sätter sina spår kan jag lova. Men Inatt är jag övertygad om att jag kommer sova som en gris.



grisar-skavfotters_54278909.jpg

Kanske inte i denna ställning då ;) He he

Idag körde jag ett bra pass. Axlar och triceps. Det blev

liggande i cc för baksida axlar
Hög rodd
Enhands hantellyft åt sidan
Hantellyft åt sidan
Fjärilen
Hantel ext (en åt gången)
Stång över huvudet
pushdowns

Avslutade med superset drag till hakan med drag åt sidan i cc

Sen har dagen bestått av jobb. Plock och städ.

Imorgon blir det vila. För det är fullt upp på jobbet. Men jag får träna lör och sönd istället. Så löser sig det :)

Tjingeling!!!


2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en riktig god kvalitetssömn!

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt solig och skön vilodag idag:):)

    SvaraRadera