tisdag 21 juni 2011

Vilan över

Idag har det gått 1vecka. Jag har vilat 1 hel vecka. Trodde aldrig jag skulle klara det.


Det har varit med blandade känslor. Först tänkte jag bara att jag fixar inte att vila. Men sen när jag hade vilat 3 dagar så började jag tänka att, Nä nu kan jag inte vila mer. Men jag tvingade mig till vila typ.


Å nu efteråt så känner jag i både kropp och knopp att den här vilan var SÅÅÅÅ bra för mig.


Så nu är jag redo för att satsa 110% igen i nästan 6månader.


Så nu längtar jag tills imorgon, då jag ska till gymmet och lyfta skrot igen.


Har inte bestämt riktigt än vad jag ska köra. Men tror att jag börjar där jag avslutade. 


Idag har jag jobbat med gubben min. Vilket team vi är :) Fast inte bättre jobbar team än jag å Lina förståss ;)


Vi åt lunch ute. Och jag åt raggmunkar och fläsk (inte det mest nyttiga, jag vet) Men ååå så gott. Det var inte igår man åt det kan jag säga.


Nu ska här snart läggas barn. Så det blir lugn och ro en stund innan man däckar i soffan.


Ha en bra Kväll!!!


Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Jippi!! Jag känner mig jätteglad för din skuld, Petra:):) Härligt att du längtar tills träningen imorgon, alldeles underbart!:);)
    Ha en riktigt skön kväll & Kram:)

    SvaraRadera
  2. Så ska det låta! Nu ger vi järnet varje pass! Tänk på målet men framförallt vilken spännande resa det kommer att bli längs vägen dit. Kram

    SvaraRadera