söndag 19 juni 2011

Mätt som en plätt

Idag är det fjärde dagens vila. Hade en liten fundering på om jag skulle träna imorgon. Men det gör jag bara om jag är riktigt taggad. Annars vilar jag även imorgon. 


Idag har vi haft kalas. Å som på alla kalas som jag är på så blir jag alltid mätt som en plätt. Där har jag svårt att säga stopp ;)


Imorgon ny vecka. Och midsommar vecka dessutom. Blir mkt att göra på jobbet då när det gäller plocket. Så S lär jag väl inte se allt för mycket av :(


Nu blir det bara soffmys med älsklingen resten av kvällen.


Ha en myskväll DU med!!!


Kramelikram



3 kommentarer:

  1. Fin färg på håret & fin tjej:) Ha en riktig myspysig kväll;)

    SvaraRadera
  2. Hej hopp!
    Fick höra ryktesvägar om en ännu en eksjötjej som ska tävla i december.. :)

    Vi är 2 från eksjö som ska upp.

    Har fixat samarbete med Rosie och Fitnessfemme till oss. Trodde du bodde i Eksjö, hade varit kul att följas åt fram till scenen, men det kan vi ju göra via bloggarna. :)
    Maila gärna mig, så berättar jag hur det funkar med Fitnessfemme för dig. Är redan klart, så du har rabatt om du marknadsför hennes kläder...

    emmas@fitnesskompaniet.se

    Ha det gott o kör hårt!

    Ems

    SvaraRadera
  3. Tror den här vilan gör dig gott!
    Njut av den!

    SvaraRadera