onsdag 22 juni 2011

På banan igen


 Åhhhhh så jä... gött!!!! Jag är såååå glad!!!!!


Nu är jag på banan igen. Var och tränade imorse och det kändes sååå bra. Så nu kan inget stoppa mig!!!


Kände direkt att det är ju här jag hör hemma. Gymet är typ mitt andra hem.


Lina var med. Och vi testade ett nytt gym idag. Omväxling förnöjer :) Iallafall om man är tvilling ;)


Jag fortsätter där jag avslutade. Alltså med dropset. Det jag hann med i början av förra veckan var ben,biceps, rygg och vader. 
Så idag valde jag att köra axlar, baksida ben och rumpa.


Lina och jag hann med lite shopping idag oxå efter jobbet. Skulle bara handla städmaterial till firman. Men vi skulle bara gå in där å där å där..... Ja du som är tjej vet hur det är ;)


Var lite rea oxå så det blev lite därifrån med.


Nu sitter jag med mask i ansiktet och färg i brynen. Lite egenvård så här på kvällskvisten.



OBS!!! Det är ingen sådan här mask jag sitter med i ansiktet. Säger bara det utifall ngn skulle få för sig att tro det ;)

Ha en bra kväll!!!

Kramelikram

En för mig ny rumpmaskin :)






4 kommentarer:

  1. Oj-vad roligt att se denna bild på dig! Halleluja, säger jag bara!! Saknar liksom ord;) Men kan börja med att; Du växer:):) Grymt och extremt snyggt "everything"!!

    SvaraRadera
  2. tjoho, visst längtar man :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Härligt att du är tillbaka på allvar igen! Det var kanske en välbehövlig vila. Jag får ta min viloperiod nu. Tyvärr missar jag teamets kick off p g a utlandsresan. Sånt är livet, tråkigt men vi får fler chanser att träffas hoppas jag. Kör hårt nu! Men först får du ha en riktigt skön midsommar! Kram

    SvaraRadera
  4. Sen behöver jag poängtera att; "Jäklar vilka biceps och överarmar!!!" Och jättefina tatoo`n på det! Kalas!

    SvaraRadera