fredag 17 juni 2011

Semester

Skrev ett långt inlägg i morse, som sen försvann. Skrev det en gång till. Och när jag skulle publicera det så försvann det igen. Hmm kanske var så att det var inte meningen att det skulle publiceras....


Fick iallafall skriva av mig. Två gånger dessutom ;)


Jag tar en liten minisemester från träningen. Har bestämt mig för att vila även hela helgen. Kanske tom 1 vecka. Får se. Så jag njuter lite xtra nu. Och stoppar i mig lite xtra gott oxå och bara njuter och kopplar bort träningen helt dessa dagar.


Ner på botten. Nu vila och växer. Sen kommer jag tillbaks piggare och starkare än nånsin. :)


Träffade Coach Madde idag en sväng och pratade av mig lite. Och så fick jag ett kosttillskott jag beställt. Som jag ska testa sen när jag kommit igång igen.


Längtar till den 2 juli. Då det blir kickoff med purefitness coacherna och teammedlemmarna. Ska bli så kul att träffas. Känns lite som man redan känner dom. Bara för att man följer deras bloggar. 


Är vansinnigt trött nu känner jag. Hade tänkt hyra film men det är ingen idé idag, för jag kommer bara somna ändå.


Längtar tills imorgon. Ska bli spännande. Men jag säger inte vad. Det är lite hemligt än så länge iallafall.


Ha en bra kväll


Kramelikram



6 kommentarer:

  1. Självklart går det bra! jag har redan tagit mig friheten att länka dig! =) Jag kommer på kick-offen. Ska bli jättekul! Kämpa på tills dess! =)

    SvaraRadera
  2. Ha-ha! Nu blev jag nyfiken;) Hoppas det är något jättefint och bra för dig, iallafal:):)
    Ja, det ska bli riktigt trevligt och kul på Kick-Off`n!:)
    Stor kram:):)

    SvaraRadera
  3. En sak till; jag tror det är jättebra att du tar några semesterdagar så kroppen får bygga upp sig ordentligt:) Tänk vad allt av vikter som din kropp har hanterat;);):):)! Som en oxe boltrar du dig i gymmet;) Ja, det kommer att bli så kanonbra!!! Övertygat för länge sen, liksom;)!
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  4. Låter klokt med vilan!

    Åh vad jag längtar! Bara 2 veckor kvar!!

    SvaraRadera
  5. Ja vila är nog vad jag behöver/behövde. Ska bli sååå kul att träffa ER :)

    Ha en bra Lördag!!!

    Kram till Er alla :)

    SvaraRadera
  6. Låter bra med vila, är nog riktigt bra med lång vila ibland. Synd att jag missar kickoffen, hade vart jättekul att träffa er alla. Ha en bra helg!

    SvaraRadera