lördag 18 juni 2011

Dag 3

Idag är det semester dag 3. 
Jag bara är och njuter av att ta det lugnt. Jag äter det jag ska men ska skarpt erkänna att det har slunkit ner både det ena och andra mindre nyttiga grejer. 
Men det är jag värd ;)


För snart blir det skärpning och andra bullar igen.


Idag har vi varit och tittat på hus. Det är det som har varit lite hemligt. Vi tittar väl mest för skojs skull för att se vad vi vill ha. Detta hus låg i skogen typ. Vilket lugn man fick. 


Enligt mig så var det underbart. Men vi får se vad som händer och sker. Priset var lite för högt.


Nu sitter jag med färg i håret. Denna utväxt.... Håret växer alldeles för snabbt. Fast det vill jag ju på ett sätt i och för sig.


Nähä dax att skölja ur


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Filmen Hämnden var bra :) Så den kan jag rekommendera att se. Ha det bra och njut av semestern :)

    SvaraRadera
  2. Gott att du njuter! Du är värt allt nu!:) Skönt att färga håret, du blev säkert jättefin!:) kul med hus;) Ha en toppen söndagkväll:)

    SvaraRadera