torsdag 16 juni 2011

Från negativt till positivt

Ja de senaste inläggen har varit i negativ klang så nu blir det ett inlägg med positiv klang.


Har haft vilodag idag och det har känts bra. Och jag har sån grym träningsvärk i benen idag att jag knappt kan gå. Och det är positivt ur min synvinkel iallafall ;)


Jag väljer att vila även imorgon. Då är det bara jobb som gäller å så är det FREDAG. Det är positivt.


Jag har oxå glömt att visa min fina present jag fick av fina Lina Hon har gjort den själv. Hon är grym på att måla, teckna. Så här kommer den



Det står One body One life, precis som min tatuering i nacken :)

Jag fick mig ett gott skratt när jag var och handlade idag. Hittade denna gurka. Och tyckte den var lite funny ;)


Hi hi

Ha en bra kväll!!!

Kramelikram


3 kommentarer:

  1. Åh skönt med positiva känslor! Hurra för dem! Njut av dem!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra!:) Hoppas du får en riktigt underbar fredag. Bästa hälsning från mig:)

    SvaraRadera
  3. Kämpa på Petra... På söndag ska jag köpa biljetter till Luciapokalen... ser fram emot den dagen. Kul att det är 2 "Eksjö-tjejer" som ska stå på scenen i år :)
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera