torsdag 23 juni 2011

Härlig energi

Det är så härligt, underbart.


Har sån grym energi nu på gymet. Här behövs ingen preworkout inte. Sparar det till framtiden när jag har mindre energi ;)


Idag körde jag nedre rygg, sidan, magen. Och även lite chins. 
Var tvungen att testa om jag klarade fler nu när jag haft vilovecka. Å visst se du!!! Det gjorde jag. :D 
Körde 3 set och när jag inte orkade så körde jag negativa. Hade sån energi så jag supersettade med bred rodd. 
Känns redan kan jag säga. 


Avslutade dagens pass med armhävningar. Tänkte kolla hur många jag fixar (alla var på tå) Kör aldrig armhävningar mer än när jag gått på pass. Och det var ju evigheter sen. Eller typ 8-10 månader sen iallafall. 
Och då klarade jag inte många på tå kan jag säga. 
Kanske 5-6 ja max 10 ialla fall. Men idag fixade jag 35 så det är ett steg eller ja många steg framåt i rätt riktning :)


Ikväll har vi käkat tacos. För det är ju som fredag idag så vi kör fredagsmys idag. Men det blir ingen fruktsallad. Men det blir mosade jordgubbar i kesella. 


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram


Ja detta lär jag ju aldrig fixa ;)

4 kommentarer:

  1. Glad midsommar även från lilla mig! :) Ska du hitta på något bus?! Kraam!

    Ps. Åt upp mamsens mat när jag var där idag jag... torsk och färsk potatis... :P

    SvaraRadera
  2. Ha-ha-ha!!! Jo-hooooooo!!! Vad kul att läsa din kanonframgång, fast jag saknade en bild på dig på slutet, fast den där lilla luringen var ju rolig (och rolig kommentar från dig;) Vilken extremutveckling; från 10 rep till 35 rep armhävningar är ju båda glasklart och svimmande på en och samma gång, liksom;) I have one word; "Here come`s DEVELOPMENT...eller kanske EVOLUTION;)"

    Ha den bästa kvällen "ever" och sen den bästa MITTSOMMAR ever!:)

    SvaraRadera
  3. Underbart!! Tänk vad lite vila kan göra! Duktiga du..
    Ha en underbar midsommarafton imorgon!
    Kraam!!

    SvaraRadera
  4. Blir lugnt och städat här med för denna zuzi... buz... :) Domm barnen som är med har blivit stora barn nu... som mig ungefär haha... ;)

    Kraam!

    SvaraRadera