söndag 12 juni 2011

LIte hemligt

Idag har jag varit på gymmet på morgonen. 
Körde det jag hade kvar för veckan. Och det var baksida ben, rumpa körde även ett par axelövningar. 
Var helt skakis i baksidan när jag gick därifrån så det lär väl kännas imorgon.


Senare var jag med Lilla familjen (Jag, Samuel och Kid) på en liten utflykt. Mer säger jag inte för det är hemligt. Än så länge iallafall.


De stora var hos Fredrik så länge.


Längtar till nästa lördag för då ska vi iväg på en liten grej som oxå är hemlig. Hi hi mycket hemligt nu ;)


Imorgon ny vecka. Som börjar med ett morgonpass. Och det är dax för dropsets vecka. Så mycket svidande muskler kommer det bli.


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Samma vecka väntar mig! Tungt som fan men härliga än hög- reps!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det så! Då kör vi :)

    SvaraRadera