tisdag 7 juni 2011

Lite halvjobbig dag

Idag har jag träffat bästaste coach. Och vi körde ett rygg och vadpass.


Det räckte med att jag kom in på gymet så började svetten rinna. Och att ha sovit dåligt kombinerat med denna kvava värme så blev det inget bra pass enligt mig. 
Kändes som jag inte orkade nånting och bara klagade. 
Men det var femte dagen jag tränade oxå utan vila brukar inte i vanliga fall köra 5 dagar i rad. Så kroppen var väl inte laddad till 110% kanske bara 80% ;)


Dessa övningar gjorde jag:


*Latsdrag + smala latsdrag (superset)
*Stående rodd
*Marklyft
*Frivändningar ( nytt och roligt för mig, men ska inte köras i denna värme) ;)
*Hantelrodd mot bänk
* Sittande vadpress + negativa
* Enbenståhävningar


Efter det var det bara till att fara till jobbet. När jag var i sista butiken så råkade jag riva ner backar. JA IGEN!!! Kan ju inte rå för att de stog i vägen. Men denna gången var de tomma så inte så mycket labb.


Sen har jag varit på utvecklingssamtal med V. Med tanke på allt runt omkring honom mm så går det bra. Eller iallafall det kunde vara mkt värre. Han är en smart grabb. Måste han ha efter mig ;)


Nu ska jag laga middag till mig och mina små gryn. Mannen i huset får äta när han kommer hem. För han jobbar sent idag.


Tjingeling!!!



3 kommentarer:

  1. Duktig jobbat med träning och allt:) Ha en riktig skön kväll:)

    SvaraRadera
  2. Ja fan vad man svettas på gymmet nu! helt absurt! man behöver ju bara kolla på vikterna!

    SvaraRadera
  3. Blev snyggt med loggan, ju;)

    SvaraRadera