onsdag 8 juni 2011

Kort och Gott

Idag har jag haft en välbehövlig vila från gymmet. Har träningsvärk i nästan varenda del på kroppen. GÖTT ;)


Men imorgon kör jag igen. Och då blir det iallafall axlar för dom har jag inte värk i.


Annars idag har det varit jobb. Först lite plock och sen städ. Lina och jag hade ett provstäd i dag. Ett hus på 4 våningar. Å de ville ha OSS :)


I em/kväll var det sommarfest på dagis. Och barnen sjöng så fint. Men jag såg igår att man skulle baka en liten tårta och ha med sig. Men som sagt jag såg det igår em så när skulle jag haft tid att fixa det. Fick komma utan (ja lite pinsamt, men det är typiskt mig)


Å barnen fick givetvis smaka av alla andra tårtor :)


Ja det var lite kort och gott från dagen.


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar