tisdag 7 juni 2011

Godmorgon!!!

Då var det redan Tisdag fast det känns som måndag.


Har sovit som en kratta inatt. Först för att det var så fruktansvärt kvavt. Sen vaknade jag av att det började åska. Och det var välbehövligt kan jag säga. 


Men då gick jag upp och satt och kollade på den ett tag. Tycker det är fint med blixtrarna när man ser dem tydligt. Efter det har jag inte sovit bra heller. Så trött är bara förnamnet :O


Ska träffa min Coach om ca 1 timme. Får hoppas att hon kan få igång den här trötta, stela kroppen.


Ha en bra dag!!!


Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Visst är det lite skönt när man inser att det faktiskt är tisdag. Åh, jag vill också träffa coacherna NU. Men om två veckor är det min tur. =) Ha en toppendag!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du endå får ett toppen träningspass! Jag fattar hur det känns att inte sovat och sen träna på det...fast du kommer nog sova riktigt skönt och gott sen:)

    Ha en riktigt bra dag:)

    SvaraRadera