lördag 26 mars 2011

Inställt kalas

Blev inget kalas idag :(


Var ingen som ville komma till sjukstugan, fast desto mer fick vi att äta ;)


Var iväg på simskola med Ebba på morgonen. Sen gick vi en familjepromenad i solen. Och råkade hamna i en skobutik. Och där hittade vi dessa fina skor till lilleman



Sen gjorde vi mat, Lax, pasta och sallad. Älskar lax


Senare fikade vi. Jag hade gjort kladdkakebakelse. Dom var gudomligt goda. Älskar kladdkaka av alla slag


Det blev även en smälta maten gå och titta på hus promenad nu i em/kväll.

Ikväll ska jag och S sitta och kura bakom kuddar i soffan. Vi har hyrt paranormal activity 2. Hoppas den är riktigt bra.

Obs!!! Du glömmer väl inte att ställa fram klockan. Usch jag gillar inte det. Det är mycket bättre när man ställer tillbaka ;)
Fast å andra sidan då vet man att våren är på väg.

Sen är det ju mamsi och papsi timme ikväll oxå. Då hela världen är nersläckt ;)

Ha en bra kväll!!!

Puss och kram





1 kommentar:

  1. Ja just det, det höll jag på att glömma. Nästan så jag missade mitt pass i morgon bitti =)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera