söndag 27 mars 2011

Gäsp...


Är något trött idag. Har inte kunnat slappna av för att jag var rädd för att försova mig. För Victor skulle på match tidigt idag.


Men men sova får jag göra när jag blir gammal. ;)


Grabbarna vann matchen med 1poäng


Har varit iväg och tränat med Lina. Jag tränade idag 

Rygg

Och

Mage
+ några axelövningar

Dessa övningar blev det idag:

Chins i maskin
Latsdrag (bakom,framför, omvänt grepp)
Stående rodd
Sittande rodd
Ståendelatsdrag (tror jag det heter)
"dra svärd"
marklyft

sittande hantelpress
hantellyft åt sidan
avslutade med att musta ut det sista i drag åt sidan i cc

Däremellan körde jag lite olika magövningar + sidan

Är nöjd med dagens pass. Denna veckan har jag kört 10-12:or
Nästa vecka blir det tungt :D

Tjingeling!!!






2 kommentarer:

  1. Tack så mycket! På väg tebax till dom levande snart igen tror jag... :)

    Bra att du tränade åt mig oxå... ;P

    Kraam!

    SvaraRadera