måndag 28 mars 2011

Godmorgon!!!

Måndag igen då. Ny vecka, nya möjligheter och nya utmaningar.


Börjar veckan med vilodag. Har skön träningsvärk i ryggen idag :)


Är hemma och vabbar även idag. Ellen är inte riktigt pigg än och Kid han får vara hemma en xtra dag.


Jag längtar redan till nästa helg. Då är det min tur att fira att älsklingen blivit gubbe ;)


Jag kan inte skriva vad det är, för han kanske läser. Men jag kan säga som så här att vi blir ensamma, barnen är "utdelade" på lite olika ställen. Svårt att få ngn att vilja ha alla 4 samtidigt ;)


Sen blir det en avslappnande, skön, underbar helg för S med bara mig. Kan det bli bättre ;)


Eftersom jag är hemma så får jag väl städa lite, göra matlista och kanske åka och veckohandla, så slipper jag stressa med det imorgon.


Nähä nu ska jag dricka upp mitt Kaffe och göra lite nytta.


Ha en bra dag i solen. (om Ni har sol, här är det sol iallafall)


Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar