tisdag 15 februari 2011

Väx väx

Har idag tränat Axlar och Vader


Lina var som sagt där oxå. Mycket roligare när vi är där tillsammans. Även om vi inte tränar samma sak. Så puschar man varann och så.


Mina axlar vill inte växa känns det som. Jag tränar dem och tränar dem. Men jag ser då ingen förändring. Men men bara fortsätta. 


Å hur kul är det att träna vader? Finns det någon som tycker det? Jag tillhör den gruppen som inte tycker om vadträning. Men jag gör det å jag gör det ordentligt men tycker det är en sån jobbig svidande, brännande, krampaktig känsla. Men men ska man bli fin får man lida pin. He he


Ikväll måste jag träna mage (hemma) vet inte när jag gjorde det sist.


Men nu ska jag ställa mig och skala potatis, så det blir någon middag till kväller.....


Ha det gött!


Kram Petra



2 kommentarer:

  1. Hej Petra! Jag undrar om du har slutat med din Mondoblog, för jag gillar att följa båda!;-)
    Peter...från Vetlanda...vi har setts :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Peter! Ja jag har slutat med den. Jag tog bort den helt häromdagen. Jag trodde jag skulle hinna med båda bloggarna men det gör jag inte. Men jag finns här :)

    SvaraRadera