tisdag 15 februari 2011

Wiiiihoooooooooo

Hej alla glada! :)
Studsar runt hög på endorfiner. Mkt roligare med ett träningspass bakom sig när man byter lakan o har sig! :)
Ryggen var det som fick sitt idag. Blev en jäkla massa övningar. Träningsvärken smyger sig redan på i skuldrorna...Känns bra, ska nog ta ett ryggpass på fredag oxå :)
Petra var där o tränade o tjötade med mig oxå :) kul kul 
Och Johan gick omkring med sin dammvippa hahaha, han vilade väl från all viktbärning igår ;)

Imorn blire armar o axlar. Hoppas mina wrist wraps hinner komma så jag kan ta tungt på axlarna...annars får jag väl mesa på med kontaaakt  ;) haha nee det är förmodligen effektivare men jag är dels viktkåt dels för otålig föratt stå o göra för många reps haha

Inhandlade en till sportbh på Lindex. En spetsbh slank oxå med...det var ju 20% ;)

Sitter o dricker lite te nu ...paus....men nu får jag på´t igen. Fan man skulle ha en hushållerska ;)
tyvärr inte min tekopp...men snart kanske man kan sitta ute i solen o njuta! :)

Kram kram 
Lina

1 kommentar:

  1. Haha ja jag med för annars så snurrar jag nog till det ännu mera för mig... ;) Sitter just nu och kollar på hans så kallade träningsvideos på you tube... På sin bardisk hemma i vardagsrummet... :P

    SvaraRadera