onsdag 16 februari 2011

Rygg

Idag har det tränats Rygg. Jag måste nog säga att det är bland det roligaste. Iallafall som det känns just nu :)
Vad gjorde jag för övningar idag, ska se om jag kommer ihåg:


Chins
Chins i maskin
Latsdrag smalt grepp
Hantelrodd (höjde enormt, tack vare remmar)
Rodd med skivstång
Sittande rodd
"dra svärd"
Avslutade med några marklyft


Kändes som jag inte gjorde så mycket övningar, men det ser jag ju nu att det gjorde jag ju visst ;)
Mkt rodd blev det. Det är djupet vi är ute efter.


Igår kväll tränade jag mage hemma. Det blev även en del dips, de är sköna, bränner gött.


Är hemma och vabbar idag med. Så min store pojk var barnvakt när jag tränade. Man måste utnyttja de små liven ;) 


Idag är ingen vanlig dag, för det är Kids födelsedag HURRA! HURRA! HURRA!!!


Fattar inte vart tiden tar vägen. 2 år blir lillplutten idag.


Ha en bra dag!!!


Kram Petra


Kid hemma hos morfar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar