fredag 18 februari 2011

sassa brassa mandelmassa!

Freeeeeda´ .... :)
Sitter här mätt o go efter taco...o tidigare en semla...hehe....ett par proteindrinkar osv...ska vila o fylla på med energi nu. Äta ALLT jag vill i helgen :) Köpte t o m hem godis ;)

Blev ett ryggpass idag. Gick bra med latsdrag o chins men inte med marklyften. Trodde jag kunde öka men orkade bara inte lyfta stångj-n... antar att det är en mix av både fysiken o psyket... :P
Men men jag ger mig ju såklart inte!! Jag fortsätter att träna så kommer ju dendär stången flyga i luften som en fjäder en vacker dag ;)


Efter passet...eller redan igår så var jag helt slut...MÅSTE vila o ladda depåerna 
Har egentligen mage kvar...var väl i måndags lr tisdags jag tränade den senast... orkar inte nu o imorn ska jag vila hela dan. Men söndag blir det nog ett arm o axelpass så då kan jag säkert klämma in lite mage oxå :)

Har iaf grym träningsvärk i rumpa o baksida lår idag :) O värre lär det ju kännas imorn :D
Tack Petra för piskarappen! ;)

Ha en skön helg det ska jag ha! 
Kram kram Lina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar