fredag 18 februari 2011

FREDAG

Fredag fredag härliga Fredag!!! Hur underbart är inte det då.....


Idag tränade jag bröst och armar. Ett bra pass om jag får säga det själv. PT Johan var där och då får man lite hjälp med teknik osv Det är gööööbra tycker jag. Tack tack!!!


Lina var med där. Hon tränade rygg. Jag fick henne på bild idag med. He he mig kommer du inte undan ;)



Imorgon är det vilodag. Får väl se hur det blir med det. Måste träna mage nångång i helgen iallafall.

Här har det ätits tacos, så nu är man mätt igen, en stund iallafall. Sen blir det fruktsallad med grädde och en (läs flera) bitar mörk choklad. Har hittat en mörk choklad som bara smälter i munnen. Mörk choklad ska ju vara äcklig :S 
Så nu kan man inte låta bli den heller ;)

Ha nu en underbar Fredagkväll

Kram Petra







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar