lördag 19 februari 2011

heeeelg........

Sköna helg...en välbehövlig sovmorgon...göra absolut minsta möjliga...får t o m middag hos svärmor idag... :)

Heeelt ok med vila idag faktiskt. Inget dåligt humör heller! Kan det va föratt träningsvärken finns där? ;) Särskilt i baksida lår o rumpa :) var nog föratt jag tänkte på beachen när vi körde rumpövningen det där sista hehe


Oki...jag får väl plugga lite här innan fikat...

Fan Magnus "tvingade" mig att käka upp en röd jalapeño igår o aaaaaaaaaaaa va det sved i gommen o på tungan!!! :P 
Men jag valde "pris" o det har jag kvar att kräva ut ;)

http://johanhulle.blogspot.com/ 
Här har ni Johan på gymmets blogg! :) Petras PT Johan. Kul att kika in på, visste inte att han kunde blogga hihi ;)

Hej hopp i lingonskogen! (Men ät för faen inte bären så ni åker på nån dvärgmask!) ;P
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar