onsdag 16 februari 2011

känns så j-a gött

Det känns som om jag varit ifrån träningen en evighet...satte ju igång i februari 2010 med styrketräning...blev rätt bra tryck fram till sommaren när jag hade uppehåll pga husbygge hemma...sen känns det som att hela hösten bara var halvhjärtad med förkylningar på förkylningar...eller var tog hösten vägen annars??? OCH vintern...fast det är ju vinter än o NU är jag iaf på G. Stort! Känns hur bra som helst :) Jag lyfter inga skrytvikter än men det känns så bra o skadad är jag inte heller peppar peppar

Körde armar o axlar idag. Gillar axlar hatar biceps ;) Men det känns ju så himla skönt efteråt o denhär gången tror jag t o m att jag kommer få träningsvärk i biceps :) Körde en jäkla massa övningar så jag kan inte ens rabbla upp dem ;)

Nu ska vi käka lunch, sen blire biblioteket, lite plugg, middag o sen ska jag knö mig in hos Petras o lyssna på föreläsning. Blir frånkopplad hemma så det är inte så kul :P
  hehe jag lämnade ju ungarna hemma i morse när jag var o tränade, de hade knappt vaknat ändå ;) frukost o lite tv på det, sen dök ju jag upp hemma igen. Fast Nova sov fortfarande! :) Slöfock ;)

Kram kram i vinterkylan!
Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar