torsdag 24 februari 2011

Kvällssjuk

Kan man vara det? Finns det något som heter det överhuvudtaget?


Jag är det iallafall. I flera kvällar nu, speciellt igår så har jag känt mig frusen, helt off och ont i halsen. Men vips!!! Så är det borta på morgonen. Vilket är tur för mig, eftersom jag tränar på morgonen :)


Idag ska jag till läkaren med Ellen. Hon har haft huvudvärk väldigt ofta under en lång period. Så det är dax att kolla upp tycker jag.


Så innan dess blir det ett pass på gymmet tillsammans med Fina Lina. Och efter läk. blir det jobbelijobb.


Känner mig xtra glad idag. Kan det vara för att det är Fredag imorgon? 


Så därför får Du en puss


Pusselipuss



2 kommentarer:

  1. Precis! Blev så full i skratt när jag läste det där... Tänkte att så virrig som jag är så måste jag jue vara väldigt klok nu då... ;)

    Du kanske är (för) trött på kvällen för då så kan man jue känna som att man är på väg att bli sjuk... :P

    Hoppas att det går bra hos farbror doktorn!

    Tack för pussen! :D Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. japp! jag kan hjälpa dig! :) får jag gå in själv lr ska jag guida dig?

    SvaraRadera