torsdag 24 februari 2011

Ärftligt???

Här sitter jag mätt och go, och träningsvärk både här och där. Det är livet det. ;)

Visste inte vad jag skulle hitta på för middag idag, så jag tog det jag hade hemma så det blev Potatis, kassler och spenat. Kanske inte så passande kanske men det var gott.

Idag tränades ben. Blev ett kanonpass. Både tungt och svettigt.

Nu har Fina Lina startat en egen blogg så nu får vi se hur länge hon håller på med den ;) Den hittar Ni iallafall här: Lina

Läk.besöket med Ellen idag gick bra. De hittade inget som var konstigt så hon har väl ärvt huvudvärken från mig. Både jag, min pappa och min farfar hade ofta huvudvärk så det är väl så att lilla Ellen fått det med.

Imorgon är det Fredag IGEN whiiiiiiie.........

Kramelikram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar