onsdag 23 februari 2011

Kött bygger kött

Då var det redan onsdag (lillördag). Helt otroligt vad veckorna går fort.


Idag tränade jag rygg. Och jag är nöjd med dagens pass. :)
Det är så kul att träna rygg. Det är en favorit just nu. Speciellt Chins:en. Är hur nervös som helst när jag står där på marken och tittar upp på pinnen. 
Men efter lite pepp i skallen så hoppar jag upp och börjar dra mig upp. Gött :D


Borde träna lite mage här hemma nu ikväll, men jag får se. Har ont i huvudet. Återstår att se om kaffet råder bot på det.


Middagen idag blev lövbit, grönsaksris, sen gjorde jag en gegga på kesella,avokado och vitlök. Och en grönsallad till. Vet du hur många lövbitar jag åt?
Jag har alltid ätit 1st. Men idag åt jag 3, ja 3 stycken. Men jag har hört att kött bygger kött ;)


Ikväll är man gräsänka. S han är på handbollsmatch med sin son. Så här sitter jag med mitt kaffe och bloggar lite.


Ska hämta Victor senare. Han är på sin handbollsträning.


Får väl ta och titta på de där kockarna senare. Sen är det väl efterlyst idag med. Det brukar vara intressant. Fast jag somnar väl förståss, som alltid.....


Ha en skön kväll!!!


Kramelikram



Fotograf: PT-Johan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar