tisdag 22 februari 2011

Bättre halvdant än inget alls

Tisdag är det idag. Hela dagen.


Jag har tränat axlar och vader idag. Var inget superpass, men jag gjorde mitt bästa efter omständigheterna.


Är nöjd att jag iallafall tog mig dit och gjorde det jag skulle.


Annars har dagen flytit på med tandläkarbesök med Ellen, jobb och möte på skolan med Victors magister mfl.


Middagen idag blev snabb och enkel. Stekt fläsksnitzel (skuren i bitar) med wokgrönsaker, sweetn sour sauce. Och fullkornsris till det.


Imorgon ska jag träna med Lina. För min del är det ryggen som ska få sig en omgång. Hoppas jag är mer peppad imorgon än jag var idag. 


Ska egentligen träna mage ikväll men jag skjuter upp det tills imorgon. Ja så får det bli.....


Ha en bra kväll!!!


Kramelikram




1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Nu är jag här inne och kikar... och har länkat om... Nu snurrar jag kanske inte till det så då hihi... ;)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera