onsdag 16 februari 2011

Bajs.....

Nu börjar gårdagens träning göra sig påmind. Den goa värken kommer smygande i vader och axlar. Å mätt är jag efter middag å glass. Dagens middag:




Imorgon ska Lina å jag träna ihop igen :D Tjoho!!! Å både hon och jag ska träna ben. Så vi får piska varann.





Jag måste bara berätta. Kid fyllde som sagt 2år idag. Och vi firade med lite glass. För kalas ska vi ha senare. Och jag hade köpt vanilj å chokladglass. Men Kid han bara satt å lipade och ville inte ha glassen. 
Jag tog han i mitt knä och försökte få honom lugn. För han älskar ju glass i vanliga fall. Jag stoppade in glass i min mun, då pekar han på min mun och utbrister BAJS..... Han trodde på allvar att vi serverade bajs. Så han åt ingen glass. Så nästa gång köps det ingen chokladglass.


På tal om annat. Fick en kommentar om jag hade lagt ner min gamla blogg. Ja det har jag. Tänkte ha båda å skilja på träning och privat. Men jag hinner inte ha två bloggar. Å träning består så stor del av mitt liv så då blir det lätt att man skriver om träningen på den andra bloggen oxå. Dubbelarbete.... Det gillar jag inte ;) Då är det bättre att den här träningsbloggen ibland blir lite privat.


Tjingeling!!!


Kram Petra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar