lördag 19 februari 2011

Vilodag var det ja...

Då var det Lördag eftermiddag. Å till skillnad från Lina så fick jag ingen sovmorgon ;)


Lördagar går det i ett här. Det börjar redan kl 8 då är det Ellen som tränar konståkning sen fortsätter det med simskola. Sen brukar det vara handbollsmatch men denna helg var det ingen. 


Får hoppas på sovmorgon imorgon istället. Idag lördag är det vilodag för mig, men det blev det inte. Jag körde mage alldeles nyss och ett par axelövningar. Behöver ju bättra på utsida axel.


Träningsvärk har jag både här och där, precis som det ska vara. Å en go värk även i biceps. Det måste vara efter de där koncentrationshantelcurlz:en (vet inte om det kallas så) men jag kallar det så :)


Tänkte jag skulle gå ner och klippa tjejernas hår. Hoppas även jag får röra Victors för han ser inte klok ut huvudet just nu.


På tal om hår, så fick jag en dropin tid igår. Har inte klippt topparna på jag vet inte hur länge. Å jag var tydlig med att säga:
-ta bara det som behövs. Å jag såg de långa slingorna som föll ner på marken. Mitt håååår tänkte jag. Får nog klippa det lite oftare så det inte behövs ta så mycket. :(


För dig som inte sett det så har PT Johan en blogg. Som Lina skrev, jag visste inte heller att han höll på med sånt. Nyfiken? Kika då in här:
PT Johan

Ha nu en underbar Lördag!!!


Kram Petra



1 kommentar:

  1. Ja kesellarörans recept finns bland kost & recept i flera omgångar... Men hojta till om du inte hittar det så skriver jag ner det igen... :)

    Är det Better Bodies kepsen som du har?! *kisar*

    SvaraRadera