fredag 25 februari 2011

Fredagsmys

Å så var fredagskvällen här. Tacos har vi ätit och barnen har ätit glass. Å jag sitter nu i soffan en stund. Ska snart få tummen ur och gå och duscha. Känner mig så fräsch.... NOT ;)


Idag har Lina hjälpt mig med den nya headern. Vad tycks??? Så snällt av dig att hjälpa mig. Puss puss


Senare ikväll blir det fredagsmys framför burken. Let´s Dance. Å så det vanliga. Fruktsallad (färsk ananas,kiwi,apelsin,vindruvor,päron och banan.) Grädde och ett par bitar av den Här så är kvällen räddad.


Idag skulle jag träna bröst, armar. Men det blev axlar och armar. 
Hoppas verkligen jag känner av det imorgon för jag körde rejält och hade Lina som hjälpte mig lite.


Ha nu en underbar kväll!!!


Kramelikram



Mycket egobilder blir det ;)

2 kommentarer:

  1. Precis som det ska vara... :)

    Måste nog gå och äta lite nu... Blev hungrig utav allt matprat... :P

    Ha en härlig kväll du med! Kraam!

    SvaraRadera
  2. Hej snygging!
    Ja, jag saknar bloggandet men hinner inte med och har så mycket för mig här uppe men snart hemma igen. Tillbaka ch bättre än någonsin:)
    Hoppas det går bra för dig!
    Kram

    SvaraRadera