fredag 25 februari 2011

Äntligen Fredag

Åhhh äntligen Fredag!!! Jag bara studsade upp ur sängen. Det är la konstigt de andra dagarna kommer jag knappt upp, men på fredagarna studsar jag upp nästan innan klockan ringer till och med.

Ska iväg och träna min kropp. Idag är det bröst och armar som gäller.

Å att jag måste ha kört slut på ben och rumpa igår. Jag brukar få träningsvärk andra dagen efter. Men i benen kom det smygande redan igår kväll. Å vi ska inte tala om idag. Aj aj aj. Men skönt AJ ;)

Imorgon kan jag väl  inte gå..... hi hi

Ha en bra dag!!!

Tjingeling!!!


1 kommentar:

  1. Och jag på mornarna istället så jag känner igen det där...
    Gott att det gick bra hos doktorn... :)
    Jag har jue oxå överlevt i alla år så det går nog bra utan tror jag... ;)

    Här blir det gym sen oxå bara att jag har vaknat till liv... inget studsande här än... :P

    Ha en bra dag du med! Kraam!

    SvaraRadera