lördag 26 februari 2011

På topp igen

Morrn morrn!!! Ja morgon har det varit länge här. Ellen hon är på sin konståkningsträning. Den börjar ju kl 8 varje lördag.


Gaaah vilken träningsvärk jag har. I ben,rumpa, armar och axlar.
Jag gjorde ju ett par för mig nya axelövningar igår. Tror den kallas Fjärilen. Den var jobbig och känns redan. :)


Skickade formbilder till min coach igår kväll. Jag menade ju inte att trakassera henne med massa bilder en fredagkväll. ;) Men jag såg idag att jag fått svar från henne redan igårkväll. 
Det kallar jag snabba puckar och att ta hand om sina klienter. 
Det var iallafall ord som fick upp mitt självförtroende igen (det har varit lite på svaj) 
Så den där djävulen som satt på axeln häromdagen kan ta sig någonstans....... He he he


Är du ute efter att förändra din livsstil på något sätt. Vare sig det gäller träning, kost eller satsa på tävling så rekommenderar jag varmt Madeleine

Ska följa med S till gymet sen. Och passa på att träna mage och fusksola lite. 


Ha en bra lördag!!!


Kramelikram



1 kommentar:

  1. Jag vet inte för jag har inte snakat dom än... :) Men lovar att tala om när jag har gjort det!

    Ha en fortsatt mysig kväll! Kram!

    SvaraRadera