onsdag 19 januari 2011

mina drömmar

Mina drömmar...uj uj....jaa var ska jag börja? ;) o vilka ska jag delge världen o vilka ska jag behålla för mig själv? :D
Först o främst vill jag ju såklart få till en riktigt vältränad kropp. Sen om steg 2 blir att ställa upp i tävlingar eller ej det tror jag faktiskt att både ekonomi o familj får va med o avgöra lite. Det verkar fasligt dyrt med tävlingsbikinis ;P Men är det någon som vill sponsra lilla mig så är ni jättevälkomna o jag ska ge järnet så att ni stolta kan se att det gick ju riktigt långt för mig! :)
Sen vill jag utbilda mig o jobba inom kost o träning. Det är ju såklart en dröm att komma in på utbildningen till hösten....platserna är relativt få så jag drar mig lite föratt tala om VAR hehe ...då kanske fler blir sugna o tar platsen från mig! ;) Bättre jag kommer in o SEN gör reklam inte sant? ;)
O så vill jag få klart huset, så vi kan ha det sådär fint som i inredningstidningarna, med jättebra ordning o färgmatchade kläder på barnen som sitter så fint o leker hehe haha dream on ;)
O så vill jag vinna en massa pengar så jag kan resa runt med familj o vänner i världen. O kunna ge bort en slant till behövande så världen blir lite mindre hemsk.
Sen drömmer jag om ....massa annat oxå typ det perfekta sexet ;) nee men det har jag ju redan hehe 
Egentligen har nog redan rätt många drömmar slagit in! :) Men man ska ju aldrig stanna upp utan hela tiden ha nya mål. Sen får man ju såklart inte glömma bort att leva i nuet o njuta av det man har just nu! 
So dream on people, det gör jag! 

Önskar att jag hade denhär hårfärgen nu! aha se där, en dröm till! ;)
Kram Lina

1 kommentar:

  1. Härligt med så mycket drömmar & mål! :) Jag sätter upp små mål varje vecka, blir alltid lika glad & peppad när jag fixat ett mål! Största målet är att spara till hus(lägger undan en summa varje månad)
    vad vore livet utan mål & drömmar
    ;)

    SvaraRadera