onsdag 19 januari 2011

Dag 15

Mina drömmar


Ha ha överskriften fick mig att tänka på den dröm jag drömde inatt. Jag drömde att Samuel friade, nere vid vattnet. Å vet Ni vad han tog fram istället för ringar? 
Diadem!!!!!! Som vi skulle ha på oss istället. *asg* 


Nog om det, skulle berätta om mina drömmar. Som sagt många av mina drömmar har redan slagit in. Jag har en underbar sambo, underbara barn. Jag har tak över huvudet och mat på bordet. Jag har fina vänner och en alllra bästa vän. LINA
Jag har jobb, kör en fin bil mm mm.


Men jag har en dröm som jag lever för nu för att uppnå, och det är att kunna stå på scen i december å tävla i bodyfitness på luciapokalen. Och känna mig stolt, vacker och bäst när jag står där. Och för att komma dit krävs en hel del. Men jag har inställningen att lyckas och jag är envis. Så det här SKA gå vägen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar