torsdag 20 januari 2011

Uppehåll

Imorgon som sagt åker vi till de småländska skogarna. Så det blir inget bloggande i helgen. Skulle vara söndag kväll isåfall.
Men jag tror nog att Lina underhåller Er här :)


Men imorgon är det iallafall dax för ett bröst/armpass + några xtra axelövningar. 
Å längtar redan. Fan vad här ska lyftas skrot.


Vill oxå säga att jag blir sååå glad av alla komplimanger jag får här och där. Tack Alla Fina :) 
Har alltid haft svårt för att ta åt mig positiv feedback. Men har blivit bättre. Och för varje komplimang känner jag att jag växer. Och får ännu mer tro på mig själv. Och blir bara mer och mer taggad. Tack än en gång. Kärlek och kramar till Er <3 


Ha en härlig Helg!!!


Kram Petra


2 kommentarer:

  1. Det är viktigt!
    Jadå, inga problem, som sagt, bara kul:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, kändes jäkligt skönt att klara den:) Hoppas ni får en underbar helg!

    SvaraRadera