söndag 23 januari 2011

Hemma igen

Då var man äntligen hemma igen. Borta bra men hemma bäst, så är det bara.
Tatueringshelgen över. Å vi hade en trevlig hellördag med härliga vänner. Det blev två tatueringar för mig. (Bild kommer)


Idag var det träningsdag. Så vi kikade in på Vetlandas nybyggda friskis och svettis. Och det var jättefint där. Så vi körde ett ben och rump pass. Är hel nöjd med dagenspass. :)


Har även fixat sponsor i helgen. Återkommer om det. Men tillsdess kan du kika in på hans hemsida:


www.finalresearch.nu/

Kram Petra



2 kommentarer:

  1. Hej igen! ´Jag har följt er blogg, alltså och jag tränar inne i Kungsbacka. Men jag undrar hur hinner du med att träna, arbetar du heltid el bara halvtid? Jag får inte tiden att räcka till ens då jag bara har 1 barn....hur planerar du, tränar du innan arbetet?
    Mvh, Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att du följer våran blogg. Ja jag undrar oxå hur jag hinner ibland ;) Men det gäller att prioritera det man brinner för. Och i mitt fall är det träningen.
    Jag jobbar nästan heltid. Men jag har ett väldigt flexibelt jobb. Jag har arbetstid 7-16 nästan varje dag. men ibland kan jag jobba på snabbt och hinner då med andra grejer.
    Sen har jag friskvård 3ggr/veckan á 45min. Och det är inte så vanligt att man har det på ett jobb. :)

    Jag tränar alltid på morgonen innan jobbet. Och hinner jag inte så blir det på eftermiddag/kväll. Och då är antingen barnen med. För de har barnpassning där. Eller så är min sambo hemma med barnen.
    Så så får vi ihop det :)
    Mvh Petra

    SvaraRadera