lördag 29 januari 2011

Fettfritt

Fick mig ett skratt idag i affären.


Där står ett par å ska köpa godis å så tar tjejen en påse och säger till sin man:
- Åh titta det står FATFREE....... Å så lägger hon tre påsar i sin vagn.


Jag sa inget, trots att jag hade god lust.


Det är inte fettet som är farligt det är sockret.


För min del blir det en godisfri helg denna helg. Fick för mkt av det goda förra helgen så jag tar det lite lugnt med det. Jag ska plocka fram en bar sen och smaska på till fångarna. Inte helt nyttig den heller, men bra mkt bättre än en påse smågodis eller en chokladkaka. ;)


Oh Yeah! 85 g x 12, BOX i gruppen <a href=/1/sv/artiklar/bars/index.html>Bars</a> > <a href=/1/sv/artiklar/bars/diet/index.html>Viktminskning/Dietbars</a> hos Gymgrossisten.com (SA000224)


Idag har jag go träningsvärk i biceps å triceps, det gillas.


Ska följa med S till gymet snart å piska på honom. Jag har vilodag men ska passa på att köra lite mage oxå. Har bara tränat den 1gång denna vecka. 


Kram Petra







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar