fredag 28 januari 2011

Dagens pass

Då var dagens pass avklarat. Men det skumma är att jag minns knappt vad jag gjorde. Jag bara körde på. Och S var med och stöttade så jag orkade det där lilla xtra.


Iallafall så vet jag att jag körde bröst och armar + 2 axelövningar.


Axelövningarna var tunga för jag var helt slut i armarna. Men jag kämpade mig igenom dom oxå.


Nu är det fredagkväll och vad händer på fredagkväll? JO! Det är tacosmys :)


Senare blir det fruktsallad men inte den vanliga utan med lite andra tillbehör än vanligt som tex färsk ananas, passionsfrukt, melon mm
Å så lite grädde på toppen så klart.


Ha en skön Fredagkväll!!!


Kram Petra







2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en jättetrevlig helg! Här är det också tacos på menyn ikväll. :)

    SvaraRadera
  2. Det är underbart med värken! :)
    Tack, fin bild på DIG!
    Ha en mysig tacokväll;)
    Kram

    SvaraRadera