onsdag 19 januari 2011

Dagens pass och egenvård

Idag har jag kört ett ryggpass. Och idag kändes det riktigt bra. Brukar inte vara så nöjd med de passen annars. Men nu skulle det väl vara fan om jag inte får känningar i ryggen imorgon.


Nu sitter jag med färg i håret och i ögonbrynen. Hade en hemsk utväxt. Så nu blir jag snart fin :)


Idag åt vi kycklingfile med rödcurrykryddmix å kokosmjölk. Till det fullkornsris och broccoli.


Barnen fick falukorv å stuvade makaroner. De vill inte äta kyckling jämt ;)


Ikväll är det väl det där matprogrammet som började förra veckan. Kanske man får lite tips och ideér.


Ha en underbar lillördag, å ta hand om varann


Kram Petra



1 kommentar:

  1. Det hade jag med, man lär sig, jag kör ofta på kontakt med axlarna!
    Tungt gör bara att man skadar sig!
    Jag har då aldrig tänkt på det:)
    Kram

    SvaraRadera