torsdag 20 januari 2011

så jidrans peppad

att börja köra på gymmet igen! Läser om allas grymma benpass o ryggpass o träningsvärk...vill oxå ha! :D Får väl lägga fokus på skolan nu i helgen nere i Växjö o sen vila till nästa torsdag iaf...Sen åker jag ner till gymmet o känner mig för

 and I´m gonna work that ass! :D
 De säger ju att träning blir som en drog...jag kan nog helt enkelt inte låta bli innan torsdag....haha måste ha mitt rus...jaja får gotta mig åt andras träning under tiden, kämpa på alla ni! O ni som inte börjat än, vad har ni för ursäkter? Det finns nämligen inga! haha tråkigt va ;) Så nu pallrar du dig ner till närmaste gym o köper ett kort! Life i Lerum är ju såklart bäst, men bor du i Norrköping är det ju inte närmaste biten ;)



To all of u a big kram! Lina

1 kommentar: