torsdag 14 juni 2012

Happy Birthday

To ME :)


Usch vad dålig jag är på att blogga. Men har så mycket annat som tar min tid.


Den här veckan har det inte och blir inte så mycket träning som jag önskat. Men det blir så ibland. 


Igår var det skolavslutning för Tjejerna. De hade valt att lägga det på kvällen på denna skolan i år. Väldigt bra tycker jag. Det är ju inte alla som kan ta ledigt hur som helst.







Idag fyller jag år men jag fick min present av älsklingen igår. OCH jag älskar den.


Snygg va!!!

Idag har jag fått teckningar, pussar och Kramar
Fick även en matlåda som håller kylan i 7timmar.
Passar mig perfekt som jämt har matlåda med mig.



Rosa var den oxå. Man kan nästan tro att jag gillar rosa ;)


Härligt med alla dessa grattis på FB oxå. Tänk vad ett grattis kan göra en glad :)


Imorgon far vi till småland. Ska fira en tjej som tar studenten. Men vi åker hem samma dag. 
För på lördag har jag fått äran att vara coach bakom scen till min fina vän Lina
Och på lördag ska vi ha kalas oxå. S pojk fyller 12 år på söndag. Men vi har kalaset på lördag. 


Så fullt ös medvetslös


Tjingeling!!!



1 kommentar:

  1. Hoppas din Dag var den absolut bästa!:)
    Jorå, jag tror då så säkert att du gillar rosa färg;):)

    SvaraRadera