måndag 18 juni 2012

Alströmer 2012

Då var alströmer över och min Fina Lina och min teammate Pernilla gjorde sin debut.


Pernilla tävlade i korta klassen och Lina i långa.


Det är en grym resa alla tävlande gjort, så alla är vinnare oavsett. 
Läste nån blogg att de ska se ut så och inte så mm. Men det är en smaksak tycker jag. 
Och det verkar som även domarna är ganska oeniga ibland eftersom den ena kan sätta en placering som tex 15 och sen en annan som 8. Så då kan man ju undra. Men men 


Tyvärr så hann jag inte se så mycket av tävlingen och kunde därför inte ta några kort mer än på Lina då. Jag var ju hennes coach bakom scen så jag var mest där och såg till att hon åt och pumpade mm.




Flamsade lite oxå såklart ;)

Jag blev fan tårögd när jag såg henne på scen



Min kära älskande vän. 

Här är ett par kort från prisutdelningen i mellanklassen och långa klassen



Idag har jag varit iväg och gjort en mindre operation, så det är inte mycket med mig just nu. Och träning blir det inte på några veckor :(
men men så är det ibland.

Imorgon ska jag köra tjejerna till sommarkul eller vad det hette. Det är i Stora Mellby, dit vi ska flytta. Det är ngt för sommarlediga barn. Så då tänkte jag att det är perfekt att de lär känna lite andra barn innan de börjar skolan. :) 
Och så får jag lite lugn och ro ;)

Ha en skön söndagskväll

Kramelikram



4 kommentarer:

  1. Kul att vara med och coacha! och man behöver ju sannerligen någon som fokuserar på en back-stage med alla nerver!

    SvaraRadera
  2. Ja det var riktigt kul! Det passar nog mig bättre än att tävla :)

    SvaraRadera
  3. Låter riktigt kul att coacha bakom scenen, och sen att du coachade din bästa väninna också; jag förstår att du blev väldigt rörd!!
    Ser ut som att ni hade en fantastisk dag!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör jag gärna om igen å igen å igen :)

      Radera