måndag 28 maj 2012

Teamträff dag 2

I söndags när man vaknade kändes det att man gjort övningar man kanske inte är van vid. Jag kände mest i överkroppen. Väldigt mycket i axlarna konstigt nog.


Teamet möttes upp på WorldClass Där körde vi på gymet. Var och en vad man ville men ändå tillsammans.


Jag körde baksida ben och mage. Testade köra i TRX (tror jag det heter) ;) 
Ett sånt måste införskaffas. Superbra ju :)






Efter det sa vi Hej då och for hem.

Jag å älsklingen for till vårt kråkhus. Uppdrag klippa gräs. Det behövdes. Så där fick man lite xtra motion ;)

Idag tränade jag med Lina 
Jag körde knäböj i typ en timma. Varför då? Jo för att jag är värdelös på det. Å ska man bli bra på något så är det bara till å öva. Så så är det med det :)

Har precis klickat hem nya sportbh:ar. Vann 2st för ca 1år sen av Emelie
Och de är de bästa jag nånsin haft. Men de är välanvända och den ena gav nu upp. Så det fick bli två nya. Men sen hade jag sån tur att man fick ta 3 betala för 2 så 3 likadan blir det.
Om du är nyfiken så hittar du dom HÄR

Nu blir det 
Älskling du har blivit en tjockis

Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Ja visst är BHn oslagbar =)
    kan inte springa i någon annan sen jag skaffade den =)

    SvaraRadera
  2. Nä det finns lixsom inget annat alternativ längre :)

    SvaraRadera