söndag 27 maj 2012

Teamträff dag 1

I helgen vart de teamträff. 
Å vilken tur vi haft med vädret. :)
Och en del utav oss fick sig en rejäl bränna ;)






Det var jätteroligt att träffa de som var med denna gång. De hade jag inte träffat förut. 
Kände mig kanske lite blyg men blir lätt de när jag träffar nya. ;)


Lördagen bestod av träning i skatås. Madde hade gjort ett upplägg så vi var både spyfärdiga och svimfärdiga. Men väldans gött efteråt. Och det känns i kroppen idag kan jag lova.










Sen åt vi gemensam lunch på en tai restaurang. Det satt fint i kistan.






Efter lunch tog vi oss till Worldclass Där pratade vi, poseringstränade, Madde hade enskilda samtal. Vi göttade oss i bubbelpoolen.


På kvällen gick de andra ut och käkade middag, jag tog tillfället att umgås med min älskling istället. Det är så sällan man är barnfri. Så för oss blev det ett besök på en indisk restaurang, sen film å godis. 


Nu ska jag käka mitt fluff som står på kylning. Kika gärna in på teamkamraternas bloggar ------------------------->


Tjingeling!!!

2 kommentarer: