söndag 20 maj 2012

Resten av veckans träning

Ja i fredags blev det ett snabbpass armar. Gjorde då pb i dips. 16st så nu är det nära 20. Det blir det nästa gång :)

I lördags kände jag för att träna ben, fast inte tungt. Bara köra på och få mjölksyra. Så jag gjorde Knäböj med litet hopp. En himla massa set. 
Sen blev det frontböj superset med upphopp. Oxå en massa set.

Sen blev det raka marklyft superset med benspark bakåt i cc.
Efter det Benspark med ett ben i taget. Bara matade på så jag blev vinglig när jag skulle gå.

Avslutade sen med Liggande lårcurl superset med sittande lårcurl. Körde på tills jag var illamående. Den känslan är go den. ;)

Idag blev det ett snabbpass i brist på annat. Så jag körde lite axlar, försökte mig på vader. Och det gick bra så länge det inte var för tungt. Då blev det bara den ena som fick jobba.
Avslutade med lite mage.

Imorgon blir det vila.

Nu ikväll så fick jag sånt enormt sug efter ngt flötigt. Men det är så onödigt och trycka i sig nåt sånt nu. Så bara till att ignorera och ta en morot och en drink istället.

Får gå  och lägga mig snart, så är suget borta när jag vaknar imorgonbitti.

Imorgon blir det städ på Ica sen är det flyttstäd resten av dagen med härliga kolleger :D

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar