lördag 14 april 2012

Piercing :)

Vaknade i natt och var pigg och hungrig. 
Jag gick upp tog en halv banan, lade mig igen och tillslut somnade jag. 
Vaknade sen strax innan kl 6. Försökte somna om men jag gav upp tillslut. Så det fick bli en morgonjogg.


Efter frukost och handling åkte jag och piercade naveln. Har haft innan. Men det var tiden innan alla barn. 
Har alltid tyckt att det är så snyggt så nu fick det bli en igen. Det fick bli en liten specialare. Jag har nästan inget djup och bara en liten liten kant. Så de fick sätta dit en liten stav med mindre kulor. Och så ska jag dit och kolla den 1 gång i veckan de närmsta veckorna bara för att se så att det läker som det ska. Men sen när allt är läkt och så, så ska det inte vara några problem att få dit ngt större.


Efter lunch bestämde jag mig för att baka lite nyttigare godsaker. Har smakat på två av grejerna. Recept kommer sen :)


Hade glömt att jag hade denna snygga tröja från Dcore Och den är ju faktiskt lika snygg till vardags som till träning :)



Klart jag måste ha en spännis bild med ;)

Chip Chop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar