måndag 2 januari 2012

Första måndagen

Första måndagen på det nya året. 
Och jag tycker det är sååå skönt att det är vardag igen. Dagarna ser likadana ut (typ) å rutiner.


Och jag började detta året med att fria. Fick ett JA!!!
Det var ju tur för mig ;)






Är frisk (igen)
Så imorse tog jag mig till gymet för att försöka komma igång igen. Hoppas inget stoppar mig nu.
Körde ben, rumpa och vader idag. Börjar redan känna av det. 
And I like it :)


Annars har det varit jobb idag. Jobbade med våran nya medarbetare som kastades in i jobb direkt i fredags.
Det känns kanon. En Glad härlig tjej.


Men imorgon är det Fina Lina som "får" henne


Middagen idag blev en slags kycklinggryta med ris. (Kyckling, röd/grön paprika, panengkrydda (tror jag den hette) och kokosmjölk. Så enkelt men så gott :D


Kramelikram







5 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS till blivande FRUN! =) Ja och till blivande maken med såklart. :)
    KRAM/J

    SvaraRadera
  2. Gud va kul:)! Grattis!! /Stine

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det skönt med vardag och rutiner, håller helt med :)

    Stort Grattis till frieriet :)

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt härligt! STORT GRATTIS!! =)
    Sen är det ju självklart kul å se att du bryter traditionerna precis som jag gjorde genom att fria till karln sin :D

    SvaraRadera