tisdag 3 januari 2012

Dag 2

Ja idag är dag 2 utan socker. 


Ja förutom den lilla lilla rutan mörk choklad som jag tog till kaffet innan middag då. Men så lite är ju bara bra har jag läst.


Har ju ätit fruktansvärt mycket socker under december så jag måste  bara skärpa mig. Men på helgen får jag unna mig "lagom" vad nu  lagom är ;)


Idag när jag kom till gymet som annars brukar vara tomt på morgonen så var det redan en massa folk där. Förmodligen nyårslöftare. Det blir nog mindre igen efter en till två månader.


Det var en snubbe där som jag aldrig sett, å när han körde knäböj så stönade han så väggarna skakade, visst att man får låta, ja man ska låta. (om det är tungt) ;)  Å efter varje set han kört färdigt så kolla han på mig med en så där blick
- ska vi.......
som om jag skulle bli upphetsad av hans vildaste sängkammarstön.


Iallafall så var det Axlar och bröst som fick sig en omgång idag.


Sen var det jobb med Victoria. Som var tillbaka i sätet jämte mig. Hon är kung av dammsugning den där kvinnan. Finns inte en partikel kvar när hon varit framme.



Nej inte en sådan........ bara önsketänkande 





När jag hämtade tjejerna på fritids idag så höll de på med ansiktsmålning. Det är bra med fritids på lov. Då är det få barn och de får göra så mycket roligt. Mycket bättre att vara där med vänner och pyssla än att vara hemma med mamma om jag nu hade varit ledig.





1 kommentar:

  1. Bra jobbat med sockret! Man behöver verkligen en detox nu efter julen...

    SvaraRadera