onsdag 21 december 2011

BODY

För ett bra tag sen var ju Teamet nere i stockholm och plåtades för en artikel i tidningen BODY.


Det var en heldag, å trött var man efteråt.


Alla gick vi runt och pumpade och lyfte vikter, medans fotografen gick runt och plåtade.


Jag trodde väl att det skulle vara en lite mer avancerad artikel. Men man får vara glad för det lilla. Är ju inte fy skam att få vara med överhuvudtaget :D




Tack Dcore för de snygga linnena vi fick
Och tack Binniam Eskender för ett proffsigt fotojobb
synd bara att inte fler av dina bilder kom med ;)
Och tack Madde för att du ordnade denna dag för oss



5 kommentarer:

  1. Ja, jag blev också rätt besviken... men men, som sagt, man får vara glad för det lilla...

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att se bilderna på er. Fina:-) Själv befinner jag mig i pepparkaksträsket och är förkyld. Trist. Trodde jag låg inne med bättre karaktär.. Ses på gymmet för nya tag!

    SvaraRadera
  3. Man vänjer sig vid den "nya" livet!
    Skönt att ägna tid åt familjen nu då!

    GOD JUL till dig med, hoppas du får en underbar helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt God Jul nu gumman :)!! kramar Stine

    SvaraRadera